2022年5月20日 星期五

大班樓 - 最高規格的farewell局



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

近呢兩年,食得最多既係Farewell飯,愈來愈多朋友離開香港。

大班樓呢個名字響噹噹,相信大家未食過都聽過,係米芝蓮一星餐廳之外,亦係Best 50全港排名最高的餐廳,以非酒店中菜廳而言,實在難能可貴。

以大班樓去Farewell個識左廿幾年既朋友,合適不過。

先來兩款頭盤打開胃口,九層塔醃漬蕃茄,賣相平實,雪梨爽脆,蕃茄清甜多汁,而且兩者也吸收了酒香,鮮香醒神。

另一款係我指明想食既蜂巢芋泥煙鴨盒,外層酥脆不油,芋茸細滑又夠香,加埋煙燻過的鴨肉粒,口感豐富,味道比我喜愛的芋角更加精彩。怕膩既話可沾些意大利陳醋,但我就覺得咩都唔使加係最好。

朋友預先每人留左隻陳咸檸檬蒸蟶子。咸檸檬這東西,那咸酸的味道不是人人接受到,不過我就幾中意,尤其是配以爽脆的蟶子,不單完全無違和感,更能引出其鮮味,連埋索晒味既粉絲放入口,好想 『安哥』一隻,甚至兩隻。

接著係未食過等於無嚟過大班樓既經典菜式,雞油花雕蒸花蟹陳村粉。紅花蟹蠻大隻,肉質飽滿鮮甜,花雕與雞油比例怡好,一上枱已經好香,又沒半點苦味,師傅加上既蜆汁更是神來之筆,鮮上加鮮。索盡精華既陳村粉,人人都知唔可以錯過喇。

再來的蔥油貴妃雞,頂頭如小山丘既蔥油成亮點,真係勁好食,每一件雞都會夾一大堆才行。當然雞本身都好高質,雞皮薄而肉嫩,好食。

通街都食到既咕嚕肉,呢度就將佢做得再出色。用山楂烏梅及意大利陳醋來做醬汁,酸甜平衡得宜,味唔會話過搶,平凡中見真章。

頂級既食府,廚子係會一絲不苟,芥蘭去皮,長度條條相若,吃起來清甜,爽脆而不硬,與梅菜的咸香擦出了火花。

甜品方面,朋友點的桂花杞子雪糕,以及麻蓉包,據聞都好有驚喜,但我就沒有試了。

生磨杏仁茶確有好香杏仁味,香甜美味,係完美既終結。

餐牌上找不到魚翅、燕窩及海參,卻能夠做到蜚聲國際既名聲,連續多年獲得驕人成績,這,絕不是僥倖。

價錢不便宜,但絕對物有所值。


餐廳資料:
大班樓
中環九如坊18號地下
25552202



5 則留言:

  1. 好似你咁講,呢間連加燦如我都識!

    回覆刪除
  2. 你真有食神!不用熟人攪都食到美味!!我要拜吓食神先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又知我無熟人? 不過唔係嗰個熟人啫

      刪除
    2. 你上次話朋友Book之嘛!喂你有熟人不如攪返場啦。

      刪除