2022年5月18日 星期三

Wooloomooloo Prime - 靚景下的午餐



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

或者大家已經認得,呢間景觀咁靚既餐廳,就係尖沙咀The One 21樓既Wooloomooloo Prime。

我成日覺得呢個澳洲飲食集團好平實,係平日簡單悠閒嘆個Lunch既好地方。

是日吃了餐廳週的三道菜午餐。作熱身的麵包相信是自家制,軟熟好吃。若不是要留肚食主菜,或者我會添一個。

忌廉磨菇湯據聞香濃好喝,我既班尼特蛋,荷蘭醬似乎少左啲。切開睇下,流得太誇張了, Eggs Benedict根本唔應該係咁。撇開呢點,味道正常,係菠菜唔太嫩口,總括而言,算唔上出色既班尼特蛋。

三文魚唔係煎,而係弄成像肉餅的樣子,配以牛油果茸。口感可以,但味道偏淡口,普普通通。

香煎紐西蘭牛柳蠻厚身的,我要左Medium Rare,但成品明顯過熟。好在係牛柳,質感總唔會太韌。反而肉香比預期中濃郁。旁邊既千層薯餅幾有層次,蕃茄清甜多汁唔怕酸。

甜品方面,芒果蛋糕可以,起碼香甜,果肉不會酸,收貨有餘。

我份芝士拼盤,有軟芝士、硬芝士和藍芝士,硬芝士比想像中重口味,個性唔比軟芝士弱,後者味道就意料之中。清一清味蕾之後,係時候打大佬,要食藍芝士。味道的確非常之剛烈,食完精神為之一振。

食完個藍芝士,悠悠然呷幾啖咖啡,優閒既午餐又差唔多要結束。


餐廳資料:
Wooloomooloo Prime
尖沙咀彌敦道100號The ONE 21樓
28700087


4 則留言: