2022年4月13日 星期三

Imasa - 會心思思想翻兜的餐廳



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

作為半島的忠實粉絲,酒店內的大部份餐廳也光顧過多遍,其中最常吃的,要數到1樓的日本料理Imasa。

早兩年佢哋慶祝廿五週年而推出的套餐,至今我還在回味。

老豆終於出關,又有藉口食餐好既,費事再諗別的地方,一於Whatsapp經理Jack少留張枱。

奉來的第一道前菜,分別係南瓜豆腐,以及螢光魷魚。先吃豆腐,其南瓜氣息比預期中更濃郁,又幾好。螢光魷魚係時令之選,口感爽脆,配上點點酸汁,更能突出其鮮味。

第二道係刺身,由爽口的池魚開始,之後就到味濃的吞拿,牡丹蝦爽口鮮甜,北海道既帶子和海膽,水準自然無庸置疑,正到一個點。

老豆的炸豆腐微脆而嫩滑,上面那隻是炸過的螢光魷魚,與剛才的風味截然不同,但同樣好吃,爽口的青結合起來,產生了畫龍點睛之效。

食埋個夠熱又嫩滑足料既茶碗蒸,便可以食主菜。

先睇睇個鰻魚丼,份量充足,鰻魚好香口,沒有細骨,浦燒汁不過甜,很高水準。鰻魚飯唔止一個食法,注入高湯,來個茶漬飯,一次過滿足兩個願望。

兩件銀鱈魚超大件超厚身,睇色澤都知係好嘢。魚皮香,肉質細嫩又滿載脂香,還保留應有口感,撈飯食真心一流。

和牛賣相看似平凡,但入口鬆化,油香豐盛,愈嚼愈有牛香,不得了。

諗住出去先飲咖啡,所以無係呢度飲。


餐廳資料:
Imasa
尖沙咀梳士巴利道22號香港半島酒店1樓
26966715

4 則留言: