2020年12月22日 星期二

Bamboo Thai - 相請不如偶遇



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

一條友在荃灣找吃,行到去荃新天地,碰到了舊同事A小姐,原來佢又係食自己,相請不如偶遇,就一齊食吧!

原來大家都有共同目標,就是如心廣場的新餐廳,Bamboo Thai,咩事忽然咁心有靈犀。

當時,仲行緊二人限聚令,餐廳水盡鵝飛,我倆幾乎包場,是吃得舒適,卻有些心噏。

都話我食飯一定要有嘢飲,點來杯荔枝青檸梳打,足足四粒荔枝肉,真夠良心,我覺得比對方那杯柑桔咸檸梳打吸引。

腊腸蟹肉炒飯,聽起來似乎毫不泰式,姑勿論是否正宗,味道確是不俗。米飯乾身爽口,蟹肉及櫻花蝦放得夠慷慨,結合咸香的泰式腊腸,與及適度之辣勁,比想像中好吃得多,我超難得將整碟飯幹掉 (俾左小半碗同事品嚐)

A小姐既蕃茄海鮮湯檬,賣相及不上我的炒飯,不過我知道唔應該以貌取檬,所以也即管試些少。湯頭是正常的,至少酸味尚算天然,喝罷沒口渴之感覺。說到此,我又不其然想起去年在澳洲吃的一碗Banh Canh Cua,太驚為天人,大概是我成世人嚐過最美味的東西。

以為二人限聚好慘,但冇耐直頭再禁埋你晚市堂食,死未!


餐廳資料:
Bamboo Thai
荃灣楊屋道8號如心廣場商場一期1樓105-107號舖
26620062

2 則留言: