2020年10月26日 星期一

Green Common - 終試了新餐肉



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

從沒有察覺,Green Common已悄悄地在港開設了十間分店,最新的一家落戶荃灣如心廣場二期,距我家腳程只約廿分鐘。

路經無數咁多次,這天終於有機會入去一嚐。

翻開餐牌看看,飯、意粉、公仔麵、漢堡、薄餅,以致小食,應有盡有,難怪幫襯的有唔少是年青人。

日式咖喱豬扒飯,賣相完全看不出是素食。微甜而不辣的日式咖喱汁從來好下飯,即使是伴上健康的糙米也不會太寡。吉列豬扒份量足,入口外脆內鬆軟,像真度蠻高的,但仔細去品嚐的話,還是會吃得出分別的。

餐廳家陣主推新餐肉,那就順應潮流,試試佢既餐肉辛辣麵。只兩片餐肉,配點海苔,盛惠五十六塊錢,仲要加一,香港地食素真心唔平。誠言,辛辣麵自己煮同出街食分別總不會太大,外微脆的新餐肉味道還可,間中用來作代替品未嚐不可,見識一次都無壞。

只要讚好餐廳的FbIg專頁,便會送三粒樂樂雞 (價值$20),但其實又唔係真的免費,因為佢會先入單,找數時再扣番廿蚊,換言之是收了二蚊的服務費。Anyway,幾粒炸雞外皮薄而脆,選配蜜糖芥末醬,比起老麥好吃太多了。

加十五蚊配的山楂烏龍茶,唔太甜,可惜亦唔夠凍。

近兩年已習慣了,間中Go Green~


餐廳資料:
Green Common
荃灣大河道98號如心廣場商場二期1樓101號舖
26620553

4 則留言: