2020年9月25日 星期五

Coti - 發掘咖啡新蒲點



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

屋企附近有乜好食,呢個問題我問過自己過百遍,天天想在那裡吃實在十分頭痛。

想飲咖啡,但南豐紗廠的咖啡室筆者已全部體驗過,忽然醒起旁邊辦公大樓地下的小Cafe,即管俾次機會佢。

十一點半左右,仍可以叫早餐,但本想吃的牛角酥售罄,唯有改要個雞扒蛋酵母包,加杯拿鐵。

拿鐵先到,柯打熱的,奉來卻是凍的,大概是我無講清楚,所以照單全收,幸好水準合乎預期,濃郁也夠奶。

吮幾啖咖啡,主食也準備就緒。麵包之上鋪著雞扒,蓋兩隻太陽蛋,灑少許香草係面,不是什麼高難道菜式,但賣相仍算吸引。

即叫即製的雞扒,做得香口,皮脆肉嫩。將蛋黃篤穿,任由蛋汁滲進麵包內,再每一口夾著雞扒,簡單美味。

雞扒蛋酵母包明明五十八個大洋,我仲加埋杯拿鐵,竟只收我五十三蚊?

係呀!做緊特價~

每日兩點後,所有咖啡都係廿蚊杯添呀!


餐廳資料:
Coti
荃灣沙咀道6號嘉達環球中心地舖
25540618

4 則留言: