2020年9月29日 星期二

花月庭 - 貓咪蹤影處處



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

疫情影響下,已有幾個月沒吃自助餐,破了筆者近年的紀錄。

說到底,並不是特別熱衷任飲任食,細食既我亦吃不了多少,只希望與朋友談笑風生。食蒲飛既日子,大概等同於與朋友相聚之時,斷估大家唔會單拖去食Buffet咁瀟灑吧!

又一次來到帝京酒店的花月庭,今期既主題甜品區,係Paul & Joe

先出去兜個圈,格局與以往差不多,最受歡迎的海南雞、生蠔、凍海鮮及每人限取的焗龍蝦和鴨肝依然有供應。食友偏愛翡翠螺,我則寧願吃蟹腳及凍蝦。

排最長龍的,從來也是生蠔,今期供應的美國蠔,個子巨型,肉質爽脆,只是筆者已不再年青,頂盡三隻。十年前既話,可能吃一打才收手。

刺身與壽司,循例嚐兩件,甜美的白蝦壽司較合我心意。

日系既串燒與天婦羅、還有中西熱葷,如澳洲M5和牛肩、烤雞扒、印度咖喱、薑蔥蠔、龍蝦鉗及煎龍躉等,每樣試些少已很飽足,我係中式胃,對蠔煲、海南雞最感興趣。

牛肉湯與冬陰公,取締傳統的粉麵,我反而更想來一碗。生滾粥則是人人讚好之項目,配上大蝦、帶子及蠔肉,真不錯。

每人一份的芝士焗龍蝦,與及鵝肝多士,愈邪惡愈快樂,尤其是後者,甘香可口,好想 『安哥』。

週六才會見蹤影的,有鮑魚花膠鵝掌,同埋蒜茸粉絲蒸扇貝,我想講,鵝掌和入晒味既粉絲,才是我的目標。

甜品,處處是貓咪蹤影,既有貓咪腳印的蛋白餅,亦見可愛貓頭糖霜蛋糕等。另外,仲有藍莓芝士蛋糕、芒果拿破崙,以及綠茶薄餅等,大家記得留肚啦!

朋友話:你今晚食左好多嘢喎!

係呀!放監丫嘛~


餐廳資料:
花月庭
旺角太子道西193號帝京酒店2樓
26226154

4 則留言: