2020年7月11日 星期六

新店速遞 : JUICY Fresh Juice Bar - 爽呀喂!


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

筆者雖然很喜愛飲咖啡,不過近期的咖啡小店也實在開得太快太多,令我有點吃不消,偶爾飲番杯真材實料的果汁,會更舒暢。

好運給我遇上了Juicy Fresh Juice Bar,呢個韓國大熱的果汁品牌終歸殺到來香港,還要在地點勁方便的香港站,Good Job

除了果汁之外,店子其實仲有奶昔、茶飲,甚至咖啡供應,站在店前,選擇困難症好容易發作。


左思右想,我與朋友終於拿定了主意,可以去櫃面落柯打。


落單後,可透過玻璃觀看店員的製作過程...... 不一會,Yo!我的草莓拿鐵準備好了。


以沙冰、牛奶、忌廉以及新鮮士多啤梨打造而成的草莓拿鐵,賣相十分之吸睛,味道不過甜而帶出點點奶香,粒粒士多啤梨沒有太酸,整件事平衡得唔錯,不過會幾飽肚,飲完一杯滿足非常。


果汁有MXL的份量之分,相中呢杯菠蘿橙汁正是加大碼之作。菠蘿與橙這組合當然是朋友,只要真材實料,肯定好喝。大熱天時來一杯酸酸甜甜的飲品,無以尚之的享受。


在螢幕中看見竟有熱果汁供應,心生好奇必要試一杯,就熱西柚汁吧。酸香之中滲出些微澀味,正正是西柚的獨特個性,蠻有趣的。或許大家都知道,西柚有助瘦身,而且熱飲素來是比較有益,呢款飲料,女士們要留意!


唔知係咪新張期優惠,凡買任何飲品,加十個大洋便可轉套餐,即有一隻熱狗俾你,唔係咁划算呀?! 我肯定會再來幫襯的。


過兩日要出中環,又可以來整番杯~


店鋪資料:
JUICY Fresh Juice Bar
中環港鐵香港站HOK42號舖
23320010

1 則留言: