2020年7月13日 星期一

簡便快捷和牛丼


烹調和風牛肉丼難度實在不高,只要採用上乘材料,酒店級數既出品,自己也可輕易辦到。


如是日心情不佳,想吃好一點,索性買日本和牛來做,肯定好味道。


除了靚既日本和牛外,其他材料就是:洋蔥、日本豉油、鰹魚汁、味啉、糖及牛油。

先調好醬汁,日本豉油、鰹魚汁及味啉份量大概係1:1:1,再加適量的糖便可。


用牛油起鑊來炒洋蔥 (我用了半個),要有耐性炒長少少時間,至開始變透明。


之後可將調好味的醬汁倒進去繼續煮洋蔥,直至洋蔥變軟身,慢慢收水。


跟住就把牛肉也放進去,見牛肉轉色便關火,用餘溫再將牛肉煮熟。


此時,美味的和風牛肉己經完成,可以去『裝飯』了。


把牛肉和洋蔥狠狠地蓋過米飯,同某連鎖品牌的牛丼賣相無甚區別,當然我呢碗丼飯是好食十倍,畢竟我是落足本用上和牛,以及日本珍珠米。不過,其實仲未完,因為我想打隻流心雞蛋落去,咁先係我心目中理想的和牛丼啦!


小秘訣:

  • 洋蔥必定要炒得透,否則唔會出味,你用再靚既和牛也是浪費;

  • 鰹魚湯是整件事的重點,若不放鰹魚汁,便會完全沮喪失和風既味道;

  • 不怕生吃的話可加生雞蛋,或者做水波蛋也同樣美味;

  • 有些人會加入薑茸去炒,但我覺得香味已足夠,所以沒這樣做。


3 則留言: