2020年7月14日 星期二

純茶坊 - 網購靚茶


隨住疫情第三波的出現,我都係唔好四圍去,無咩事做既話,乖乖留在家嘆茶好了。

是的,除了咖啡,筆者還很喜歡喝茶的。自從數年前上過一課茶藝初班後,便對品茗產生興感,只是人性庸懶既我,沒有再進一步去探討及學習。

疫情令我忽然多了時間,趁呢個機會讓我重拾這興趣吧!

幸運的我,家裡從來不缺靚茶葉,這幾天正好開封了純茶坊送來既大紅袍,以及安吉白茶


安吉白茶說起,或許大家對此茶葉較為陌生,其實這是由綠茶加工工藝製成,屬綠茶的一種。

安吉白茶沖泡後會呈玉白色,入口甘甜,個人最鍾情其清香的餘韻,完全沒有惱人的苦澀味。

據聞喝這款茶有助降血壓、最重要係可以增蛋記憶力,同埋預防衰老,岩晒我呢個大叔。


有茶葉之王之稱的大紅袍,相信大家未飲過都聽過,此品產於武夷山,係烏龍茶類。呢款茶最吸引我既地方,係泡後的撲鼻香氣,入口順滑並帶有點點燻香,而且很耐沖泡,適合我呢種懶人。

大紅袍味道佳,還有唔少好處,譬如提神醒腦、有助防癌及護齒,降血糖等之功效。


再介紹番純茶坊,呢個係香港品牌,銷售各式茶葉和茶具,據知其茶葉係100%有機,並以全手工採摘及炒製,讓大家喝得放心。

買滿港幣$300,免運費。仲可送運到世界各地... 有興趣可上佢網站睇睇~

https://purechinesetea.com/


4 則留言: