2020年7月9日 星期四

Cosy - 溫馨小店的船河


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

老媽子有節目,我同老豆去搵食。

又唔使次次食貴嘢既,忽然想起,不如回去以前長大的地方蘇屋村睇下重建成點,順便係附近食個lunch?


找了間小店,叫Cosy。店子以白色為主調,簡約舒適。相信是一家人在經營,服務親切友善,我最喜歡這類溫馨小店。


瞄一瞄餐牌,午餐選擇十來款,港式碟頭飯以至泰式船麵,均有供應。當然,在屋村地區,價錢也是比較親民。


我要左碗泰式船河,材料是牛丸、牛肉及炸豬皮,還有些炸蒜鋪面。先呷啖湯,濃郁而不是強勁的味精氣息,唔錯。炸豬皮我估是現貨吧,至少保持脆口;牛丸肉味濃香,並不是一般貨色。對肥牛總不會抱太大期望,像這份入口不韌的出品,大可收貨。河粉嘛,其實亦夠滑。


老豆點的是蔥油豬扒飯,豬扒色澤幾靚,上枱時已切好一件件,方便進食。試了一小件,質感鬆化,老豆則大讚蔥油加埋炸蒜,很好下飯。


勢估唔到,凍奶茶茶味都夠濃,水準不俗。

下次再來,一定要試試佢既越南滴漏咖啡。


餐廳資料:
Cosy

5 則留言: