2020年5月7日 星期四

簡易甜食,腐竹雞蛋糖水



忽然間,想吃些甜食,倒不如自己動手做? 反正中式糖水,有些也不是太過複雜。

原本想食楊枝甘露,上網搵搵食譜,都要幾多準備功夫,並非我這懶人的Style,留待下次去酒家飲茶才吃吧~

最簡易的,我想起腐竹雞蛋糖水,毫無技術可言,但又好食。
       


材料:腐竹、雞蛋、冰糖

先將雞蛋煮熟,然後去殼備用。


與此同時,把腐竹浸軟,印乾水份,備用。


開一煲水 (唔好問我幾大煲,隨量!),將腐竹放入去煮滾。有些人會煲軟腐竹便算,有的則喜歡煮至溶爛為止,我個人會prefer後者,質感似豆漿咁最好。所以,我會先將大半份放入去煮到爛,之後才把剩餘的加入去,這樣可以保持有點咬口,影相亦靚啲。


後加的腐竹也煮軟,便可加冰糖。待冰糖煮溶後,放埋雞蛋,煮一會自即可。


腐竹雞蛋糖水根本就是相當清潤,放入雪櫃雪凍食,其實仲正!

小秘訣:
  • 不要用三邊腐竹來煲糖水,因為很難煲爛
  • 喜歡的話,可加入白果、薏米,甚至鮮百合。但筆者家徒四璧,乜都無...

4 則留言: