2020年3月30日 星期一

水門雞飯 - 忠於原著?!



食物:$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

非常時期,相信大家都減少出外用膳。

我想提提善忘既朋友仔,千祈咪唔記得曾經支持過真。香港人既良心食肆,若然難得要出街食飯的話,大可選擇幫襯呢類店子。

這天,我就來了尖沙咀的水門雞飯,不知道跟曼谷的水準有何區別呢? (泰國查實好難食!)
    


除左雞飯,其實佢仲有咖喱麵、泰式炒金邊粉等。然而首次來到,還是吃水門雞飯,應該最能測試到店家的真正水平。


隨海南雞飯送來的湯水,味精強勁得搶喉,跟我在曼谷喝到的一樣難搞 (可參考曼谷粉紅衫的雞飯),呷兩匙便無奈要放棄,要杯泰式奶茶吧~


正當要放棄湯水之時,少飯的水門雞飯送上,時間剛剛好。賣相比預期中好,至少雞件不會甩皮甩骨。先試一件雞,肉質是嫩口,連皮吃尚可,比當地的雞肉要好。油飯則偏淡口,沾點辣豉油來彌補不足好了。


加十個大洋可要雞雜,如果唔食既話,係對唔住我自己,同埋隻雞囉。可惜,又是跟曼谷的出品一樣,完全無味,浪費了我的Quota


泰式奶茶沒想像中的甜,但也不是我杯茶。

同當地出品一樣咁不合口胃,是忠於原著嗎?

筆者是支持良心食店,卻不是盲撐的人,做得不好,我照樣會批評。

餐廳資料:
水門雞飯
尖沙咀金馬倫道18號萬勤商業大廈地舖
23698128

3 則留言: