2020年3月26日 星期四

老掌櫃 - 片皮鴨的魔力



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

困在家太久,人快要發霉,今個星期日,決定放棄住家飯,齊齊出街食。

同老豆食晚飯,總走唔出荃灣,海之戀係佢呢期既新寵。

商場云云食肆之中,揀中老掌櫃東北菜館,原因好簡單,片皮鴨正在做特價,老媽子睇見流晒口水。
        


三條友,全隻片皮鴨太多了,半隻即可。這類地方,當然不會分淨皮、淨肉及連片帶肉般仔細,麼麼皮頗厚,來得有少許韌,還幸烤鴨皮香肉鬆化,夾上青瓜及京蔥絲,塗上鴨醬,以呢個價錢去計,交足功課有餘。


老媽子點來紅燜豬手,份量唔少,色澤紅亮,豬手既皮緊緻又爽口,肉質保持軟腍,滲出點點甜味,是很好下飯的一道菜色。


炒窩筍與干煸四季豆之間,我必定選擇後者。皺晒皮又油滋滋的四季豆,加埋肉碎,最岩重口味的朋友,我甚至嫌佢煸得未夠香口惹味。


個人對簡單的蕃茄蛋湯麵一向情有獨鍾,呢度既出品,還加入了木耳及肉片,對我而言唔會特別加分,反而麵條太軟腍,要扣點分數。


來的時候還以為店子生意麻麻,但七點半離開,目測已有四、五十人在等候,非常誇張。

完全有疫市發圍的感覺。

餐廳資料:
老掌櫃東北菜館
荃灣大河道100號海之戀商場2樓2006號舖
35431618

4 則留言: