2020年3月10日 星期二

豚王 - 今非昔比



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

昔日的沙田新城市廣場,無論早午或晚,總是人流不絕,食肆間間爆滿,等位食飯是很自然的事。

今時唔同往日,家陣既新城市,死城一樣,任憑你去那家『人氣餐廳』,都可以直行直入,probably仲可以揀位。

豚王亦唔例外,是日到訪,連埋我們,共有五個客人。
       


探過熱、以消毒液搓手後,店員有禮地請我們內進,自己揀位都得。


點了翠王,要椰菜取代蔥花,叉燒則吃豬肩肉。實不相瞞,我是第一次試呢款口味。黃黃綠奴的湯色,加上大堆的芝士粉,賣相唔係幾吸引,且看是否實而不華之作?

以為加了蔬菜的底會比較清淡健康,實情完全相反,吃起來是滿滿芝士及羊奶之類的羶香,為重口味人士而設。幼身麵條我有咁硬要咁硬,總算爽口;豬肩肉當然比腩肉瘦,但肉質仍是鬆化。整體而言,試一次好了。


好友吃的豚王,沒特定要求,成品就是用上蔥花,叉燒同樣是豬肩肉。試了一口湯,有少許辣味,雖然辣度不強,但也嚐不到豬骨湯的濃郁,比起當年中環的豚王,差十萬八千里。


水準同股價一樣,下插。

我諗 ,以呢個質素,即使不是疫情,都唔會有太多人幫襯。


餐廳資料:
豚王
沙田沙田正街18號新城市廣場一期1樓167號舖
31891200

4 則留言: