2020年1月22日 星期三

Three on Canton - 橫行無忌



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

雖說團年飯最正路是吃中菜,但有時要等呢個、又就嗰個時間,都幾麻煩。Buffet可以邊食邊等,確實是比較方便。

又,有些自助餐主題,可永遠立在不敗之地,例如橫行無忌的蟹。

所以,我們來了今期做蟹的Three on Canton團年。
       


話明以蟹為主題,凍海鮮自然處處充斥蟹既蹤影,麵包麵、石蟹、毛蟹,以及常見的鱈場蟹腳,應有盡有。缝星期五至日來捧場,更會有粗身且多肉的阿拉斯加皇帝蟹腳供應。單是凍海鮮這個項目,足以讓蟹痴滿足。


在熱葷的大堆食物之中,看見一個大蒸籠,到底是什麼葫蘆賣什麼藥?打開籠蓋,煙紛紛冒出,原來是蒸蟹腳,原汁原味,自然清甜可口。


除了剛才介紹的清蒸蟹腳,其他中式熱食亦藏著唔少蟹肉菜色,包括小時很喜歡吃的蟹肉扒西蘭花,以及蟹肉蟹籽蛋白炒飯等,兩款味道俱不俗,尤其是後者,米飯炒得粒粒分明。


西式熱食就更多蟹既足跡,譬如有我首次見識的法式煎軟殼蟹,飽肚的香草汁蟹肉波波,甚至西班牙海鮮炒飯亦加入了蟹既成份,單是吃蟹肉的食物都已經可以飽足而歸。


常設的黑松露芝士意大利粉,亦因應主題而加插了蟹肉在裡頭,增添鮮味。


壽司刺身以及丼飯,每樣來了些少,原來也貫徹了主題,因為多了平時見不到的軟殼蟹手卷,肯定要參與下。


當然,一大堆蟹肉主題食物以外,其他的恆常項目依舊可以吃到。食肉獸固然唔能夠錯過呢度既牛扒,香煎鵝肝只會令大家囔著膽固醇萬歲,片皮鴨每次至少吞下兩件才收手,海南雞飯肉嫩油飯香,水準如一。


再吃三隻生蠔,便可跳到甜品環節,是晚係加拿大以及愛爾蘭的佳麗。


甜品當然沒有蟹肉成份在內,但款款精緻,味道精彩。黑森林蛋糕充滿兒時回憶 (嗰時唔係忌廉就係黑森林架啦!),芝士蛋糕勝在有脆餅式,抹茶蛋糕令我想起我的綠茶控朋友,還有限時供應的心太軟啦!


橫行霸道尋蟹『滋』旅,做到229號呀~


餐廳資料:
Three on Canton
尖沙咀廣東道13號海港城港威酒店3樓
21137828

4 則留言: