2020年1月23日 星期四

Amaroni's - 最後下午茶



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

近呢幾年,若然人在香港,都會與好友車媽媽一齊去歎個除夕午餐/下午茶,確實由年頭食到年尾。

今年,有超哥加入,更加盡興。

屹立又一城多年的Amaroni's,我其實好耐沒光顧過,但印象是正面的。最近,竟逆市擴充,在新世紀Moko開設分店,我們的年度最後下午茶,一於鐵定來這裡。

色彩斑斕的佈置,好搶眼,比起海之戀更容易令人一刻戀上,很適合節日慶祝,我想我們沒有揀錯地方。
       


係公司要搞埋啲手尾,請他們先吃,免得餓壞大家。


好在,佢哋肯叫住些少東西食住等,我到埗的時侯,見他們正在品嚐蕃茄醬蜆肉意大利幼麵,聽說水準還好。另一款的薄餅剛送到,簡簡單單,似乎幾吸引。長方形的出品,黑松露醬及芝士香氣四溢,薄餅本身質感蠻好,加上多汁的大啡菇及我中意既火箭菜,不錯吃的。


要留肚吃晚餐,點一件招牌的提拉米蘇就好。賣相仍是對辦的,質感軟滑帶濕潤,吃起來芝味偏重,反而咖啡香稍為薄弱,我其實也收貨,係較為飽肚左些少。


飲番杯咖啡,消唔消到滯呢?


再次祝願大家,今年勝舊年。

2020,再一齊分享更多精彩美食,齊上齊落。

餐廳資料:
Amaroni's

2 則留言:

  1. 今年勝舊年x2兼身體健康!:)

    回覆刪除
  2. 齊上齊落!今年再吃去歎個最後午、下午茶餐!

    回覆刪除