2019年12月10日 星期二

山下 Sanka - 強手



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

濶太生辰,做細既筆者當然不敢怠慢,老早跟他夾好日期時間,同埋心水餐廳。

佢好快提出兩家食肆,其中包括這所Sanka Teppanyaki。其實,正中我下懷,因為這店早已在我的Wish List之中。

無記錯既話,去年佢牛一都係食鐵板燒,是找Mok San
        


分別選了龍蝦及和牛為主食的午餐,大家些牙食,師傅會為我們分妥的了。一開始先來個鮑魚茶碗蒸,雞蛋蒸得滑溜,最重要是夠熱,鮑魚切成薄薄幾片,自然唔會韌,硬要挑剔的話,是稍為咸了丁點。


接著來的沙律,顏色配搭得好靚,以一只玻璃碟作盛器,顯得份外高貴。各式沙律菜新鮮是理所當然,因此即使不用加太多Dressing,已經清爽可人。


套餐原本是跟上香煎帆立貝,可惜是日缺貨,師傅以千葉縣的蜆來取締,我沒有異議。火侯控制恰到好處,蜆肉鮮嫩,但我更欣賞的是那醬汁,好吃得非筆墨所能形容,一百個讚。師傅只透露是豉油和牛油來造成,邊有咁簡單?


龍蝦好容易煮得過熟,即便是在五星級酒店我都瀨過唔少嘢。師傅非泛泛之輩,火侯拿捏得精準,龍蝦肉嫩且保持彈性,龍蝦鉗自然更加嫩滑鮮甜,配合埋濃香的干邑醬,輕易俘虜我的心。


入口溶化的黑毛和牛西冷,當然是最頂級的A5和牛。鬆化又滿載脂香,根本不用醮任何汁醬,夾埋炸蒜片食就係一流。一旁的洋蔥,沾些醒胃的酸汁來吃,正好中和牛肉的膩滯感覺。


看似簡單的東西,就最考功夫。如這味招牌的蒜茸炒飯,炒得粒粒乾身又分明,而且充滿蒜茸香氣。細食既我,是極罕有地可以食鐵皮燒清掉整碗炒飯的。單是呢碗飯,已是要再次到訪的理由。


驟眼看猶如海膽的芒果雪葩,在吞下多味濃香食物後品嚐,是非常合適的甜品。


再以一杯香濃的咖啡作結尾。呢一餐,筆者是相當滿意的,我亦頗肯定濶太有相同的睇法。


餐廳資料:
山下 Sanka
中環士丹利街11號1樓
34602285

2 則留言: