2019年11月1日 星期五

DAMA - 好睇又好食既純素軟雪糕



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

在這時勢下,Blog友海豚兒竟然從楓葉國回來渡假,雖然只得短短幾天,必定要找個機會見個面,食餐晏。

大家先去美麗華國金軒飲茶,之後移步到新商場K11 Musea連食兩場甜品,我哋都好耐無瘋狂過啦!

其中一場,是去近期打卡熱點的DAMA食雪糕,孤陋寡聞既筆者是首次見識這間素食雪糕專門店。
       


款式並不多,雪糕每天只得兩種口味,是日就有火龍果,以及芒果。


商議好,先來咸蛋黃心太軟,配火龍果雪糕。黃色跟紅色的配搭,幾靚的。據聞是用上80%的火龍果肉,所以味道是很天然,還有微微的果菁味,蠻不錯。底下的心太軟,做到流心效果,味道好似奶黃月餅。可是,我覺得這個心太軟,與雪糕其實並不合襯。


另外點了芒果雪糕,黃色雪糕跟黑色脆筒賣相肯定靚,如果是芒果火龍果鴛鴦的話,影出來必會更正。芒果的味道好重,正如大家所言,有如將冰凍的芒果干放入口,我好喜歡。


下次要試埋佢既竹炭可可椰子雪糕!


餐廳資料:
DAMA
尖沙咀梳士巴利道18號Victoria Dockside K11 Musea 4樓411號舖
95272033

6 則留言: