2019年10月21日 星期一

海外篇:Pro 醬油蟹專門店 - 鮮美爆羔醬油蟹



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$

若去韓國唔食醬油蟹,如入寶山空手回,所以怎樣也要抽時間去吃一餐。

在新沙站轉入去,這橫街有好幾家吃醬油蝦/蟹的店子,當中以Pro Soy Crab最大名氣,好多朋友知我去首爾,也大力推介我來一睹其風采。

這名店其實有分店的,但據聞總店水平最高,一於就過來這裡。
    


旺場店子,人手是有點不足的,要落單要招呼的話,按掣吧~


點好餐,店員送來小碟,當地的泡菜從來是酸辣俱備,比香港好一大截。但其實,泡豆干更合我心。


醬油蟹有中、大及特大之分,難得一場來到,幾歹就幾歹,一於有特大食特大,因為大和中的實在爭好遠好遠。

特大的醬油蟹份量果然十足,就是蟹腳也是滿載蟹羔,鮮香之餘,沒有過咸。鄰桌食客看見我們的巨蟹,亦Wow了一聲,幾乎想走過來影相。


醬油蟹又名飯盜,當然要叫白飯來伴之,熱暖的米飯與清爽的蟹羔渾然天成,兩者簡直是天作之合,很快便可清掉,飯盜之名不是虛傳。


吃蟹後飲番碗暖和的海藻湯,感覺寧舍舒服。


聽說呢度既蟹米伴飯,以及章魚都好有水準,可惜我胃口太細,無能為力。


餐廳資料:
Pro 醬油蟹專門店
首爾市瑞草區蠶院洞27-1 Pro大廈1、2樓 (新沙洞站4號出口)
(82)2-543-4126


3 則留言:

  1. 因為本來打算去嘅餐廳執咗,我地結果都幫襯咗同一間店,不過我無試醬蟹,只食咗醬蝦咋。^^”

    回覆刪除
  2. 好邪惡!!!! 不過太鮮味唔係我飛弗~

    回覆刪除