2019年6月7日 星期五

Three on Canton - 蟹與海膽是主角


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

自助餐主題五花八門,想要突圍而出,必須有些令人感震撼的東西,方有可能成功。

各種款式既蟹,加埋鮮味爆發又IGable的海膽,夠份量了吧!

是的,Three on Canton今期就以以上兩大食材作主角,大家聽到,相信都會口水流。
       

由凍海鮮講起,除了基本的海蝦、青口和龍蝦外,晚上仲有幾款蟹供應,包括肉質豐既鱈場蟹、石蟹、鮮甜的日本毛蟹、多羔既麵包蟹,同埋啖啖肉的阿拉斯加帝皇蟹,單是爽口鮮甜的凍海鮮,已教人難以抗拒。


受大眾歡迎的海鮮,肯肯定離不開即生蠔,見佢長期要排隊攞,就知香港人有幾中意食生蠔。


熱食固然不乏蟹和海膽既蹤影,大家深知我喜歡星馬菜系,新加坡胡椒炒蟹,自然討我歡心。另外如蟹肉芝士批、海鮮海膽炒飯,焗釀蟹蓋等,水準也不錯。


仲有海膽醬三文魚籽玉子燒,海膽蒸蛋白都係不容錯過的東西。


以上豐蟹海膽主打菜色外,還有不少好東西,都想同大家介紹下。海南雞飯是我每次來亦會品嚐的,油飯夠香,雞肉嫩滑,三色醬之中,我從來只好黑黑的甜醬油。


喜愛邪惡東西的朋友,如我一定要吃香煎鵝肝多士,懶理膽固醇超標,食左先算。


燒牛肉的火侯控制恰好,看我這塊的色澤可知一二,簡單配幾款鹽已好。呢度仲會供應Yorkshire Pudding,坊間食自助餐的地方較少見,對於我這英國忠粉,肯定大加印象分。


眾多中式熱食,我對片皮鴨的抗拒能力近乎零,即使菜色再豐富,吃得再飽,必定要預留空位吃番件。


甜品方面,這兒的心太軟從來是必然首選,檸檬撻來得清新自然,朱古力蛋糕香濃雪糕是Movenpick的優質貨色。

餐廳資料:
Three on Canton
尖沙咀廣東道13號海港城港威酒店3樓
21137828

7 則留言: