2019年6月6日 星期四

海外篇:Sydney Fish Market - 同胞多過海鮮



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

遊客最常到的地方之一,Sydney Fish Market,首次到訪澳洲既我,應該要去見識下。

始終是個「景點」,即使是平日早上,亦人山人海,熱鬧非常。

整個魚市場,最多的不是生蠔,也不是什麼海鮮,更加唔會係海鷗,而是... 同胞!縱觀全場,八成以上在講國語,甚至不少店員是說煲冬瓜的。這個地方,早已被大陸人攻佔。
      

海鮮是便宜,規模與款式卻沒想像中震撼,或許是我期望過高。


外國有些地方的魚市場係「海鮮價」,呢度明碼實價,來得公道。


市場內許多店鋪都有加工服務,眼見唔少祖國大豪客又龍蝦又鮑魚又帝皇蟹乜乜乜乜,非常奢


更巴閉的是,我親耳聽到他們會叫店員將生蠔煮熟,可憐的Sydney RockPacific Oysters......


筆者只隨意買了份海鮮拼盤作淺嚐。蝦肉是爽口,Sydney Rock個子小,但始終新鮮,海水味很重。


呢個地方,唔係好岩我,見識過便算。

想吃靚生蠔,我有好介紹,稍後再談!



餐廳資料:

Sydney Fish Market
Corner Pyrmont Bridge Rd &, Bank St, Pyrmont NSW 2009
(61) 2 9004 1100

3 則留言:

  1. 我以為上次去見到人地成條游水魚蒸黎食配白酒坐喺露天咁食已經夠過癮,原來都唔夠你今次見人地話煮熟生蠔食咁頂癮。

    回覆刪除
  2. 澳洲的生蠔好好食,加埋海景同海鷗,我又鍾意依個魚市場
    不過,你去個日真係超多同胞!

    回覆刪除