2019年5月31日 星期五

鶴亀 - 淡口的雞白湯拉麵



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

一個人在漢口道,找地方醫肚。

個人主觀感覺,這一帶的茶記都只是做同胞生意的,反正我無意走進去。永年車仔麵又要行頗遠,倒不如近近地試下轉角那間日拉麵?

獨食有個好處,一條友好容易攝到位,唔使等。

   


在沾麵與拉麵之間作決擇,查實很困難。炎炎天氣,較想吃碗雞白湯拉麵,就咁決定。另加三十五個大洋,可跟埋煎餃子和汽水,我這日式餃子控無法抗拒。




不消一會,拉麵送上。店家標榜不含味精,呷口湯,也就是偏淡口,重口味的我覺得味道太平和。幼身卻不爽既麵條,難合我心。蛋是做到溏心效果,但又嫌香不足。雞叉燒有四片,很慷慨的,質感亦嫩滑,是整碗拉麵最精彩的一部份。




煎餃子一客五隻,形狀靚仔。吃起來邊位帶脆,調味不俗,輕易被我清掉。




飲住罐可樂,見人哋碗櫻花蝦沾麵似乎幾對辦,是我選擇錯誤嗎?


餐廳資料:
鶴亀
尖沙咀漢口道19-21號漢宜大廈地下L號舖
51158979

3 則留言:

  1. 煎餃子個樣真係幾得!雞嘅拉麵我好少食因為覺得似飲緊鬼佬嘅chicken noodle soup 。

    回覆刪除
  2. 你真係次次都食煎餃子喎!下次試下餃女啦haha~

    回覆刪除