2019年1月6日 星期日

加東叻沙蝦麵 - 肉骨茶,暖暖身~



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

夜了,凍了,拖著疲憊的身軀,獨自在上環漫無目的地找吃。

好像無乜胃口,點心唔想食,拉麵吃不下,反而見到呢間馬來嘢,卻有點意欲走進去。

其實有唔少選擇,喇沙、蝦麵、乾撈,以致海南雞都一應俱全,無胃口的話,吃些小食也可。我偏偏看上了肉骨茶!
    


落完單,戴上耳筒,三首歌不到的時間,肉骨茶便已送到,仲幾香的。驟眼看,幾枝筋排,豆卜與枝竹,似樣。


按習慣先飲啖湯,頗濃的藥材味,似馬來西亞版本多一點,與店名有點出入。

幾件豬筋排,大大枝,多肉而鬆化,沾上黑醬油及辣椒,合格有餘。


除跟上白飯外,還奉有油炸鬼,將之吸盡湯底精華,從不是茄厘啡!豆卜與枝竹是同一道理,可惜後者卻有點太硬。


一心以為會是當地的拉茶,原來我諗多左,只係港式奶茶而已。對呢類地方既港式奶茶,從來無咩期望,反而又有點驚喜~


時候唔早,快快飲埋杯茶,咪阻住人哋收工。

餐廳資料:
加東叻沙蝦麵

4 則留言: