2019年1月4日 星期五

班戟館 - 太有個性的小店



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

是日入屯門搵食,其中一個目標,係班戟館。同行者這樣說。

友人收到風,呢間嘢係不定休,所以出發時已打去問佢當日有無開,同埋開幾點。得到的答覆係:有開,不過因為準備緊,唔知幾點會ready,可能三點,或者四點,甚至五點。

我明白,小店經營,人手緊絀,許多時未必可以準時打開門口做生意,但都唔使有個性到咁吧!

結果,四點前來到,店子已在營業。小店座位不多,幸好是日也沒太多客人,不用排隊,或者係我們來得及時。
   


吃了頭場,我仍是挺飽的,打算先點一份班戟,稍後我再點杯飲品。

店員提醒: 『每人要點一樣嘢! 』『要一次過落單的!


明白! 我來得就自會遵守遊戲規則。一次過柯打了士多啤梨班戟,同埋蜜糖青檸特飲。


名叫曖昧的士多啤梨班戟組合,兩層高的成品既厚身,又震騰騰,質感與味道尚可,而且還伴上一球草莓雪糕,和一粒介了花的真。士多啤梨,整體而言,合格有餘。


也很喜歡呢杯蜜糖青檸特飲,甜甜酸酸的,有效解滯。

若然再有機會來的話,可試埋佢個巨人班戟,是人氣No.1 食品~


餐廳資料:
班戟館

4 則留言:

  1. Happy New Year!!

    可能就係唔想一開門排長龍所以專登唔講幾點開。;P

    回覆刪除
  2. 蜜糖青檸特飲應該唔錯,唔知有冇凍飲呢hehe~

    回覆刪除