2018年12月15日 星期六

Fresh & Green - 健康午餐



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

每次與這位朋友食飯,都是我諗地方,確有點頭痛,皆因我真唔知火炭仲有咩好食。

Openrice找到了一間工廈餐廳,Fresh & Green,印象中數年前跟舊同事來吃過,但質素如何已記不清楚,番去睇竟然也找不到自己寫過有關此店的文章,難道是我記錯?
   


店子以湖水藍和綠色為主調,放了幾個自家種植的水耕菜箱,以及些擺設,突顯個人品味。


既然這裡主打水耕菜,那麼吃沙律應該最籠穩陣。然而,無肉不歡的我單食沙律等於攞我命,一於要個牛扒拼沙律。看見牛扒的嫩紅色水,已知唔會差得去邊,簡單以黑胡椒調味已可。配以大量的沙律菜蔬以及如火龍果等的水果,感覺十分健康。


另一份係黑松露夥菌意大利飯,端上桌時香氣是足夠的,米飯帶點黏口,味道尚可,只嫌欠缺像米骨的質感,中規中矩而已。


加錢可有甜品,但中午不用吃太飽,以免飯氣攻心。直接來杯咖啡,香濃提神,我充滿力量啦啦啦...

呢間,可以翻兜,唯獨是遠左少少~


餐廳資料:
Fresh & Green
火炭山尾街43-47號環球工業中心西翼2樓203室
35636036

4 則留言: