2018年12月14日 星期五

Bistro on the Mile - 聖誕自肋餐



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

聖誕節食自助餐,相信是許多人的習慣,也是我細由到大的諗法。

眨下眼又就快聖誕,大家訂左位/有無心水去邊食Buffet?若然仲未決定,或者我之前介紹的都唔岩心水,可以留意下今篇,金域假日酒店的聖誕自助餐,可能令你鍾情都未定。
   


一開波梗係先食沙律和凍海鮮(雖然我有時會反過來先吃甜品),餐廳也將這個區域佈置得充滿聖誕氣氛。沙律款式蠻豐富,凍蝦、藍青口、蟹腳,以及龍蝦等好搶手,尤其是凍龍蝦,多羔,肉質甜美,不會韌得像吃橡皮筋咁般。


最受香港人歡迎的,肯定是即開生蠔,來自美國產地。年紀唔細既筆者,食力不復當年,唔可能再一打一打咁食,三隻已經好足夠。


作為食肉獸,自會留意有咩靚肉食。應節的如聖誕火雞、威靈頓牛等,相信可滿足要有啖啖肉的大家。個人還很喜歡蜜糖燒汁火腿,是佳節食品的必然之選。


素來愛吃香口嘢既我,面對住邪惡多羔的炸軟殼蟹,係無乜抗拒能力的。


西班牙海鮮飯勝在材料豐富,其他的熱食我較為欣賞蒜茸粉絲蒸扇貝,同埋薑蔥炒龍蝦。或者年紀大左,會喜歡吃中式食品多一些。


仲有一樣我鍾意的,都係中式美食,無錯就是片皮鴨,食一件唔夠喉,需要Encore,好友甜魔媽媽更吞下了八件之多,水準可想而知。


每人會有一盅燉湯,是夜喝到的,係花膠燉雞湯,感覺清潤,女士們大概會很受落。


一系列的聖誕甜品,賣相好誘人,每樣都想吃。德國聖誕果子麵包是怎樣也要食少少的,朱古力樹頭蛋糕精緻得令人捨不得吃,仲有聖誕布甸等等,甜胃絕對沒有投訴。


最後,有鐵版炒果味卷伴雪糕,士多啤梨口味的炒雪糕再配哈根大師的朱古力味雪糕,雙重享受。講起雪糕,千萬不能錯過12月的別注版Creme Cheese口味,否則我肯定你會後悔莫及。


再次再次預祝大家聖誕快樂!


餐廳資料:
Bistro on the Mile
尖沙咀彌敦道50號金域假日酒店1樓
23151118

6 則留言: