2018年12月3日 星期一

大自然素食 - 讓我走向大自然



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

若要天天茹素,我會立即死俾你睇;偶一為之,清清腸胃,倒也無妨,但大前題是要間素食館有水準,我吃素的Quota真不多。

大自然素食是老牌的素菜館,筆者好多年前曾經嚐過,又皆因荃灣有分店,所以我對此品牌仍留有印象。

再者,呢間食店所提供的素食頗多元化,扮肉食的又有,日式壽司刺身咁款都有,岩晒我呢啲齋口唔齋心的偽年青人。
    


人未齊,熟客仔朋友提議先啤啤佢,我心想,咩料係齌舖飲啤酒咁大逆不道?原來,這裡有供應沒酒精成份的德國啤酒,有趣!喝起來果真與啤酒沒兩樣,帶有清新麥香,適合駕駛人士。


先來些冷盤,刺身是也。素刺身又吞拿又魷魚咁,製作認真,三文魚刺身更加是連筋位效果也做出來,口感真有幾分相似。


之後的壽司,既有牛油果,亦有扮軟殼蟹,愛吃日式刺身壽司的年輕人,也大可來滿足一番。


接著來的法式牛油果多士更加不得了,厚厚的多士做到脆卜卜,芝士亦有拉絲效果,好食又容易呃like,最正係混入充足的牛油果蓉,值得推薦。


豐富晚宴要有湯羹,在素菜館吃『蛇羹』也真是首次。足料的出品,湯頭夠熱,加埋菊花瓣及薄脆,非常過癮。


喜歡吃醒胃東西既我,對呢度既咕嚕肉頗有興趣。用上菠蘿作盛器,氣勢十足。以猴頭菇做成的咕嚕肉,外微脆,口感彈牙,酸酸甜甜的,開胃可口。


以腐皮打造而成的雞鎚,淋上麻醬,好有韓式風情。


飽到反艇,仲有人要點糖水,唯有奉陪。是桃膠黑芝麻湯丸,特別岩女士,而事實上,湯丸質素亦蠻好。

家陣咁流行綠色星期一,來這裡吃餐素食絕對是不錯的選擇。



餐廳資料:
大自然素食
尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場一期2樓212號舖
23761186

6 則留言: