2018年12月24日 星期一

駿景軒 - 功夫扎實



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

駿景軒仍在跑馬地之時,我久唔久都會幫襯下,皆因佢不管是粵菜,抑或是川菜,同樣蠻有水準。

酒店遷到現址,我還懵然不知,以為佢係英皇集團中心嗰度。幸好友人提點,否則,大家可以慢慢食住等,哈哈哈~

位置係隔涉了一點,但其實又唔係難搵,就在圃公館行入少少,即前身新華社嗰頭。

當拿起相機準備拍照時,Oooops!!! 我既短命種相機壽終正寢了...真惱火!呢篇係用手機影,質素麻麻~
    


天氣涼涼地,係時候吃本年度第一個羊腩煲。打開煲蓋,羊羶香未算很強,不過羊腩質地幾好,入口鬆化,吃至皮既位置就感受到點點羶香,我更喜歡。因為湯底十分濃郁,所以浸在裡頭的枝竹、冬菇及筍等的配角,非常精彩,有力與主角爭一日之長短。


早已聽過朋友大讚呢度既陳皮咕嚕肉,因此必須點上一客。咬落外層微脆,口感彈牙的咕嚕肉,實在討好。酸甜汁醬平衡得宜,散發出幽幽陳皮香,果然名不虛傳。


臨近冬至,竟仍有蟹粉菜色供應。席中有人是蟹粉迷,我亦不介意跟他來一味生拆蟹粉大蝦球。賣相頗精緻,蝦球巨大又彈牙,配埋蟹粉同吃,不要忘記面頭的醋珠,挺好吃的一道菜色。


最後來多個煲仔飯。朋友話事,選了麵醬黑木耳斑球煲仔飯。不諱言,筆者是首次嚐到呢個組合的出品。感覺矜貴,味道亦可,卻就是欠缺了吃煲仔飯那粗豪的風味,大概這裡是高貴的酒店吧~

記住記住,要食埋飯焦,是煲仔飯的精華所在。

因為這所酒店的背景,很多時都會碰到明星,對某些朋友來說,這可能是一大賣點。

餐廳資料:
駿景軒

5 則留言: