2018年12月21日 星期五

Big Bay Cafe - 輕談淺醉不夜天



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

十二月,有唔少朋友聚會,有好多飯局,尤其是自助餐,因為我總覺得,聖誕是要食Buffet的。

搞埋些少手尾才來,到達時朋友們已經攞左好多嘢食,砌好個陣,剛好可以靚張食物大合照。

又壽司,又刺身,又熱食,仲有點心,同埋粉麵,超級豐富,現在回想起來都口水流。

快樂星期五晚上,既然咁高興,一於開枝香檳喝喝,與大家把酒談歡。
    


縱然滿桌都是食物,但點都要出去兜個圈。Cold Cut也有數款,有刺激亦有咸香的,岩晒我口胃。


凍海鮮從來是搶手項目,龍蝦水準比市面很多地方優勝,龍蝦鉗特別鮮甜。另外還有自助餐罕目的琵琶蝦,滿足了。


拿點龍蝦肉沙律,著師傅撈得靚仔一點,好睇又好食。


食食下,忽然聽到噹噹聲響,原來是燉湯,馬上去排隊。一盅我肯定飲唔完,取兩盅回來大家分享,最好。很清潤的湯水,在蔭蔭涼的天氣下喝幾口,份外舒服。


應節食品有燒牛肉與火雞,另外其他燒烤的食品,如虎蝦、粟米等等,同樣香口。


家陣好多酒店自助餐都有印度師傅坐陣,呢度都唔例外,出品自然來得比較正宗。


粉麵我實在再吃不下,但席上有愛吃麵食的朋友,呢個檔口佢一定唔會錯過。冬蔭公湯底配雲吞,看賣相知道應該唔差得去邊。


壽司與刺身也來我新鮮,個人較愛壽司多些,尤其是和牛與及帶子,質素不賴。


甜品更加是這兒的強項,朱古力是手製,當然新鮮可口。各式蛋糕精緻又美味。還有多種口味的雪糕,甚至是分子雪糕,甜胃表示大滿足!

一傾就是幾句鐘,完全捨不得離開,大家都要『揸柚』喔~



餐廳資料:
Big Bay Cafe
紅磡紅鸞道38號香港嘉里酒店3樓
22525246

4 則留言: