2018年11月27日 星期二

Sino X'mas



很喜歡聖誕,一個又一個Party停不了,繼型格酒店Kerry Hotel後,是晚來到Royal Pacific Hotel參與信和酒店集團舉行的派對。

筆者對皇家太平洋很有感覺,皆因小時候每年Christmas,均會去那裡吃自助餐,我早已將這酒店與聖誕劃上了等號。

多年後再次來參與聖誕活動,自然萬分期待!

是夜,信和集團旗下各酒店精銳盡出,各自Display自己的聖誕招牌菜色,包括有糯米釀火雞、聖誕水晶球、馬卡龍聖誕樹,以及X'mas Log Cake等,睇見口水流。
    


翻開Menu睇下有咩食,原來餐牌更有公關朋友親手寫的聖誕及新年祝福,倍添溫馨。


打頭陣的是Carpaccio,但就不是牛肉,而係紅蝦薄片,賣相及色彩好吸引,味道很鮮。再配以海膽、柑肉、子薑,以及香檳檸汁等,成件事好清新醒胃,是非常不錯的開始。


接著來有個湯,乃藍蟹肉濃湯,湯頭濃郁而不過咸,蟹肉來得慷慨,還加入了粒粒的蒜香包,豐富了層次。


以為四道菜不夠飽,那就大錯特錯,因為主菜係糯米釀火雞,配威靈頓牛柳,份量巨大。聖誕吃火雞,理所當然之事,皇家太平洋的火雞一向做得出色,今次都唔例外,肉質不嚡口,釀入的腊味糯米飯口感味道俱佳。至於威靈頓牛,火候控制唔容易,不過是夜吃得的就拿毇得好,外皮酥脆,牛柳鬆化,不錯。


甜品固然充滿節日氣氛,是精緻又美味的樹頭蛋糕,仲有以士多嘝啤梨造成的聖誕老人,以及可口的雪糕,好睇又好食。


抽獎運持續欠佳,再次企係後排俾心心,哈哈!

我真係好鍾意聖誕~


酒店資料:
皇家太平洋酒店
尖沙咀廣東道33號中港城

4 則留言: