2018年11月21日 星期三

北京樓 - 老店新貌



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

美心集團萬九幾個品牌當中,北京樓在我心目中會在三甲之列,皆因筆者鍾情片皮鴨及北方菜色,而且這品牌掹車邊也算是我的童年回憶。

只是,小時候常到訪的荃灣北京樓,經已成為歷史。

星光行北京樓,年紀唔細得過我,亦需要與時並進,最近來個大翻新,以全新面貌示人。
    


有人吹雞,捉埋幾件為食友,去新地方回憶下當年的味道。


雖不是過年,但人齊夠熱鬧,大可由星馬風情的撈起開始!是沒有三文魚的迷你版本的撈起,主角係雞絲粉皮,伴以紫椰菜及青瓜絲等,淋足夠芝麻醬,開心又醒胃。


接下來的一道冷盤,是十分考廚子刀功的,揚州龍青瓜,即大家熟悉的梳衣黃瓜。


放在碟子上,或者未能全感受到師傅的威力,當經理將青瓜拿起時,只見長長的青瓜被切我如梳齒般細密,卻從不間斷。這道爽脆的青瓜,單是欣賞師傅的刀功已值回票價。


一道菜色看不出師傅既功架?再整多味東海龍皇吧~由紅蘿蔔雕琢而成的龍頭龍尾,栩栩如生,我猜無六十歲既老師傅都未必有咁既工藝。中芯是蝦仁、帶子及螺片,以像乾燒蝦球的汁醬作伴,再以唧了花既薯茸圍邊。帶子與蝦仁的水準不俗,螺片則稍稍韌了點。


跟住有糖醋桂花魚,魚既size比較的骰,欠缺氣勢。不過,論味道,酸酸甜甜也是合意。


難得重臨北京樓,無理由唔食番隻片皮鴨丫,係咪先?!


細時最喜歡看經理/店員片皮,覺得好架勢。經理以熟練既手勢,很快便片好了一碟,砌得靚靚仔仔。軟熟的麼麼皮包裹著鴨肉/皮,夾條青瓜,塗上鴨醬,足足吃了三件,若不是是晚菜色豐富,我可以繼續來。


邪惡的東坡肉,教我如何可以抗拒?十分甘香,但瘦的部份可以更加鬆化。


蓮藕、窩筍、紫椰菜及南瓜炒埋一碟,色彩奪目,好睇好食又健康。


富貴雞走可愛路線,有人說似榴槤,有人話佢係箭豬與雞的混血兒。怎樣也好,快快點火,再扑佢,我要吃雞了。雞肉難得不嚡口,好吃。


此刻的我太飽足,北京拉麵我也只是象徵式嚐一點。


甜品有荸薺餅以及青蘋果酥,個人會較喜歡後者,酥皮做得鬆化,青蘋果粒味帶微酸,好合口胃,但吃時記緊小心燙口。


飽到上心口,在海旁支持一下本地的Busker,希望佢哋唔會俾大媽趕絕!


餐廳資料:
北京樓
尖沙咀梳士巴利道3號星光行3樓
27358211

5 則留言: