2018年9月23日 星期日

月滿慶中秋 (酒店篇)



繼續月餅巡禮,今次就是酒店篇,有興趣可參考之前的非酒店篇

方丈感激每位朋友的厚愛,也先預祝各位中秋節快樂!
   


信和酒店集團 (皇家太平洋酒店、黃金海岸酒店、城市花園酒店)的馥郁系列,一盒六隻,已有齊奶皇月、斑蘭蛋黃月,以及薑汁白蓮蓉月 (折後$268.5),岩晒花心既朋友。


天際萬豪的迷你奶皇月,六個裝,月餅盒設計簡約而得體。奶皇月餅香甜,唔會甩皮甩骨,水準唔錯 ($228)


唔知幾時,月餅也紛紛加入瘦身行列,款款細細粒容易食,如心及嘉里酒店的雙黃白蓮蓉月,是少數沒進行纖體的。先講如心 ($308),皮薄且蓮蓉細滑,唔會油淋淋,蛋黃亦不怕實的的,蠻有驚喜!


嘉里屬香格里拉酒店集團旗下,因此月餅盒設計都以香記為依歸,不過月餅就印上嘉里字樣。吃得太多奶皇黃,這的雙黃白蓮蓉 ($398)自然很容易突圍而出。又其實,呢個級數既酒店出品,又點會差得去邊。

還要感謝幫我捐了出去給慈善機構的~

身在福中要懂得珍惜,與人分享才最快樂!


4 則留言: