2018年8月5日 星期日

Forte - 肉食之夜



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

認識筆者既朋友,都知我係不折不扣的食肉獸,所以今次飯聚,醒目的搞手提議來這裡食斧頭扒,佢深明我一定無法抗拒。

半自助餐形式,主菜之西班牙烤豬以及斧頭扒皆是四人份量,全男班來挑戰這兩份主菜,難度應該唔算太高,我覺得係咁。

之前已寫過幾次,再不用多提餐廳的型格環境,想留我睇番我的舊分享。
 

主角出場前,先吃些冷盤和凍海鮮作熱身,生蠔是即開,蟹腳鮮甜,原來仲有麵包蟹,多好。Cold Cut,沙律等,象徵式好了,我要保留食力。


估唔到佢既壽司又握得幾靚仔,隨手拿了三文魚、吞拿魚和玉子又去,味道比上次來時大有進步。


一晚會有四、五次噹噹聲響,無錯,就是特備節目,是晚包括火焰醉蝦、青口、堂弄卡邦尼等,其中最喜歡是青口,十分惹味。


千呼萬喚,主角的斧頭扒終於登場,巨大是肯定的。席上有朋友唔敢吃太生,只要了Medium,個人認為是稍熟了一點,若然是Medium Rare就無敵了。但其實,近骨的位置,依然相當美味。


順帶一提,呢度有十二款芥末/海鹽給你配牛扒,個人最喜歡伴海鹽同吃。


隨之而來的西班牙烤豬,體型很小,大概就是兩星期左右的BB豬。是殘忍左些少,不過皮脆肉嫩又真的美味,明明嚐了很多斧頭扒的我,也吞下了三件才肯收手。


兩份重量級主菜後,飽到上心口,甜品卻又吞了朱古力泡芙、木糠布甸、芝士蛋糕,同埋黑森林蛋糕,我應該是痴左線了。

結果,兩份主食完全被我們清掉。是夜,完全滿足晒我既『肉望』呀!



餐廳資料:
Forte
官塘創業街38號如心艾朗酒店2樓
3968 8222

4 則留言: