2018年8月4日 星期六

潮流服飾篇:收到呢條禮物



前世應該做左唔少好事,身邊朋友對我咁鬼好,收到呢份好正既禮物,又要同大家分享下。

即係咁,有啲嘢,係幾有用,但無左佢又唔會影響生活,自己亦未必會花錢去買,有人送又唔拘。You know what 7 I mean? 我深信,每個人都會有這類小東西。

於我而言,無線耳機是其中之一,有固然型仔,無的話用有線的都唔會死人。終於,在我今年生日,有條友送左呢條嘢俾我。

Wow... Soul PrimeWireless耳機!!! 用左之後,發覺真係幾方便,尤其是戴住佢做運動。


先講音質,老實說我無乜研究和要求的,什麼高音甜、中音準、低音勁,我是識條鐵的。不過,又聽得出係幾好聲的。
   

14g機身重量,輕巧型仔固之然,而且操控亦簡單方便。Power On,與及音量的大小調校,一鍵搞掂。

科技低B既我,之前唔知無線耳機係要充電的 (知你想打我,唔好打頭!),都係USB,電腦充又得,『尿袋』叉亦我,得左!據官方網介紹,耳機是採用Li-ion電池科技,充電後可有高達6小時播放時間,荃灣返柴灣來回都無問題。


仲有一個我好中意既地方,係佢磁石扣的設計,方便收納,唔用時扣係勃子上都唔怕跌,更可以變身成型格頸鍊。

加之,還有不同大小尺寸的耳塞,配合唔同人既耳朵,有心思。


這款耳機,有石榴黑、月光白、玫瑰粉紅,以及翡翠綠四個色。而且跟上靚皮套,連配件都咁型,無話可說。


基本上,呢隻耳機,已成為我生活既一部份,真心多謝~


係官方網Cap左張靚Model配戴這耳機既相片,我係咪巧細心先?!()

4 則留言: