2018年8月28日 星期二

Cobo House - 品味藝術



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

兩年前,我曾到Cobo House開餐,但只限吃甜,皆因Janice Wong的名氣,吸引我們到來嚐甜。

店子風格近月作出微調,走新派西、韓路線,身邊吃過的朋友均交口稱譽,我想,是時候要試試佢既咸點。

與友人早了到埗,便在旁的Artisan Room食件Bavarois Ring,飲杯嘢,Hea一陣才過去晚餐。
    


歎左件蛋糕,飲埋杯嘢,胃納狹小既我,已經飽左一截,戰鬥力大減,有點後悔。


甫坐底,先揀飲品,朋友揀左杯好靚既CocktailBlossom Sour。而我就選擇唔飲酒,來杯Mocktail好了。


友人同我都喜歡香口嘢,見餐牌中有軟殼蟹,就要了。廚子以巨型而口感尚佳的Yorkshire Pudding盛起香脆可口既軟殼蟹,作為英國忠粉既我,自然有分加。用田園風味既醬汁,加上日式芥末去伴香脆的蟹,份外清新。


另再柯打左兩款意粉,其中包括這味海膽意粉。在雪白的奶泡之上,放置一撮海膽,賣相果真引死人。輕輕撥開奶泡,底下的意粉帶有咬口,而且滲出微微韓式的辣味,好醒胃,又美味。至於主角的海膽,鮮味爆發乃預期之中。


咸點原本就此完結,可向甜品進發,但店員恐怕我們唔夠飽,建議多來一客Pasta,率之又點了份龍蝦意粉,係稻庭烏冬才對。

原隻焗龍蝦,火侯控制得宜,水準可想而知。以稻庭烏冬來取締意粉,更能吸收汁醬精華,注入亞洲原素果然更合我們口胃。


真的太飽了,無可能吃得下兩份甜品,單要近期在IG紅到不得了的Pop Mountain已足夠。有分大細的,分別是25cm15cm高,我知自己食力,要細的便可以,無謂浪費食物。

說穿了,Pop Mountain就是粟米雪糕加爆谷,砌成像山丘,重點是店員刨上的粉紅岩鹽,咸咸甜甜的,令本身已美味的粟米雪糕,更上一層樓。


此時此刻,咖啡也喝不下,一杯伯爵茶消消滯丫唔該!


餐廳資料:
Cobo House
西環石塘咀南里8-12號地下及1樓
26563088

6 則留言:

  1. 呢餐真係幾吸引下喎,咁啱得咁橋,琴晚至同Mr. Dolphin講起兩年前喺新宿試Janice Wong嘅甜品。

    回覆刪除
  2. 又甜品打底又yorshire pudding又risotto又烏冬,好強勁的食力呀!!!

    回覆刪除