2018年7月5日 星期四

Triple O's by White Spot - 今非昔比三條O



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

十多年前,楓葉國的Triple O's 初登香江之時,我曾一度認為佢係全港最出色的漢堡包連鎖店。

那時,仍在灣仔打拼,久唔久去海港中心的分店歎個Juicy的漢堡,已是很好的享受。

後來,食多幾次,只覺得這品牌的水準在不斷下滑,而且價錢從不親民,所以我也無奈地漸漸疏遠。
   


近期,佢竟然係荃新天地開設分店,某天在唔知食乜好既情況下,再次與這三條O結緣。


吃了個最基本的原味牛肉漢堡,轉餐,盛惠七十九個大洋,這已是全場最便宜的一個餐。想食好少少,就要過百。


牛肉味道有欠濃郁,起碼唔怕乾巴巴,蕃茄與生菜算新鮮,但總覺得不及全盛期的從前。


一如以往用上粗薯條,薯仔味出眾,收得咁既價錢,俾番呢個質素既嘢我,正常。


一時失策,忘記了要奶昔,喝著杯汽水機出的可樂,自作自受。

其實呢個品牌,在楓葉國係咪好受歡迎?

餐廳資料:
Triple O's by White Spot

7 則留言:

  1. If In-N-Out Burger from America ever opens one in HK, you have to try...It's a very popular fast food chain here. Pretty good ga!

    回覆刪除
  2. 以前真係好鍾意食OOO,不過後來開始團購後就直線下滑... 都好耐無食了~

    回覆刪除
  3. 以前我住Vancouver時都好鍾意食white spot嘅burger架(嗰時未有triple o),不過Toronto無架!

    回覆刪除