2018年7月11日 星期三

FUMI - 週末壽司任砌~



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

試問有咩好得過週末睡到自然醒,再與朋友歎過Brunch

都說過,呢排可能天氣太熱,好想食壽司。得知Fumi有壽司任砌,自不然成為我心目中的Weekend Brunch勝地了。

話時話,始終呢度係叫蘭桂坊,所以每次來都是夜晚,中午過來,還是首次。

時代唔同左啦!老蘭已不再是晚晚劈到天昏地暗的地方。
   


呢個All you can eat的壽司套餐,查實仲有天婦羅、串燒等東西吃的。不過,壽司以外的東西,就不是任食咁解。


Well,七月份惠顧,Sake和兩款精選啤酒係Free Flow的。來吧! 中午就飲到肝腸寸斷吧!

像我等唔飲酒都已肝腸寸斷的朋友,汽水也是任喝的。


一來先放低六款小食,又果仁又芥末魷魚絲之類,全是佐酒佳品,我想攞番屋企夜晚睇波食。


飲啖麵豉湯暖暖胃,等陣可以食多幾件壽司。


套餐跟上的天婦羅盛合,較矜貴的蝦並不是我既目標,爽脆的粟米芯才是我的至愛。


串燒的免治雞肉棒、雞翼與及牛脷,來得稱心,始終我都是喜歡吃香口嘢。


左口魚、鯛魚和深海池魚均爽身可口,但白身魚都唔係贏晒,赤身也能討我歡心。其餘的帆立貝、甜蝦、甚至三文魚等,皆各有所愛。


加州卷係兒時愛吃的東西之一,幾醒胃。其他的卷身,不管是玉子卷,抑或是香蔥吞拿魚腩卷,也包得靚靚仔仔,不會因任食而馬虎。


吞拿魚壽司好吃,所以Encore。惹味的鰻魚也是值得追加的款式。


仲有櫻花雪糕甜甜地作結,友人話食完再去飲珍珠奶茶,我都無力奉陪了。

話雖是壽司任食,都唔使以食左人哋間舖為目標既,量力而為喇。


餐廳資料:
FUMI
中環德己立街30-32號加州大廈6樓
23283302

4 則留言: