2018年7月12日 星期四

家庭用品篇:Fresh HY 洗衣球與護衣素



濶別兩年,家庭用品篇再次登場!

作為一個入得廚房,出得廳堂既男人,寫家庭用品,實在是合情合理~()

酷熱天氣,落一落街已經大汗疊細汗,全身濕透,有時自己都覺得自己件衫係臭的。做完運動就更加唔使講。夏天的洗衣量,寧舍多。
   


最近我就試用了威萊的日本品牌,Fresh HY洗衣啫喱及護衣素,的確比較方便,同埋日本品牌,好像更有信心保証。

洗衣啫喱有兩款,分別是多功能四合一,以及50X除菌。都係集洗衣、除臭、除菌和柔順咁喇~


我覺得佢方便在,係固定容積,一粒可洗約廿件衫,一take過唔使煩。而且直接放入洗衣機就是, 可完全溶解,方便唔怕弄髒手,總之就係乾手淨腳。


粉紅色嗰盒係護衣素,強力洗衣又護衣,係高級版既洗衣劑。

據聞,可去除100種污漬,幾岩我呢類經常食嘢食鏖糟衫的麻煩友,洗得乾淨D衫褲又更耐穿,仲會散發櫻花的芳香。

好似好多藥坊都有得賣。

介紹完畢!如果呢度無我既事,我番入去洗衫先~

4 則留言: