2018年7月1日 星期日

貓山旺 - 飄來榴槤之香



食物:$$$$
環境:N/A
服務:$$$$

真正認識我的朋友都知道,我最喜歡去星馬旅遊,胡椒蟹、肉骨茶、喇沙與海南雞飯,統統討我歡心。

仲有一樣唔少得既,就係榴槤。那香甜味兒飄飄,我會為它倒與顛;香甜味兒薰薰,春心醉又軟。

不過,都唔係下下話去星馬,就去到星馬架,要時間同埋金錢架嘛~
   


人在香港時,榴槤癮都會起,好在有朋友介紹左貓山旺俾我。


看似是短期租約的舖位(當然了,榴槤有分季節的啦~),賣的只是兩款榴槤,(紅蝦和貓山王)及一些榴槤的製物,如榴槤乾、榴槤雪糕等,相當專注。


一係唔食,一食就要食好的,這是我的宗旨。所以,請店員幫我挑個靚既貓山王,拿回家慢慢品嚐。


放入口,猶如一粒榴槤炸彈在我咀裡爆發,the feelings so strong, were lasting for so long...

那回甘的味道,餘韻長留在我口腔之中,令人太過著迷。


店子有榴槤雪糕,我又點忍得住口呢,雖然味道唔算勁濃郁,但天時暑熱,吃到一球冰凍,淡淡榴槤香的雪糕,又係好爽既!

最衰72號我茅時間,否則一定去佢既2小時榴槤放題,食到呵氣如蘭為止。

店舖資料:
貓山旺
灣仔道150號明豐大廈地下A2舖

6 則留言: