2018年6月28日 星期四

花月庭 - 今期,和風



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

話說五月吃自助餐的次數太少,只有三次,六月誓要努力追回去,所以我又是吃buffet

帝京我去過唔少次,但僅限於帝京軒,十之有九都係食佢,或者講你都唔信,其自助餐花月庭我是一次都沒吃過。

無獨有偶,花月庭今期主打,都係和風,始終日本嘢真係好受香港人歡迎。
   


話知佢做咩主題,先向凍海鮮進發,凍蝦、蟹腳與青口,呢啲基本嘢一定有,甚至在自助餐桌少見的墨魚仔,呢度都無走漏。然而,最為大眾受樂的,肯定就是即開生蠔,這晚屬美國產地,我吞下了一,二,三,XX,我都唔記得左幾多隻。


燒海鮮加入了和風原素,如開邊龍蝦是以海苔燒做法,而每位有一客的燒扇貝其實不單止有扇貝,還有魷魚、蝦、明太子等海鮮,師傅以火槍射呀射射它吧,令感覺更為豐富,又多一份香氣。


人家做和風主題,唔係唔係壽司與刺身咁唔俾面呀?!刺身當中,以白身魚較討我歡心。壽司既有箱壓,仲要係鰻魚,又有握成球體的,好多元化,哈哈~


茶漬飯也不缺,師傅會為你弄好一切,不用擔心。


自助餐有壽喜燒吃,印象中倒是首次見,請師傅為我多放點牛肉,連埋個甜甜的湯汁真好。


油雞鹵味樣樣都要,斬大舊叉燒...

其實我排燒味檔,目的只係海南雞飯,整晚咁多嘢食之中,佢係數一數二高水準。


是的,我很喜歡食皮片鴨的,加上帝京軒的皮片鴨向來有質素,所以要攞兩件。


甜品固然要貫徹日式主題,抹茶蛋卷是好例子,小小的朱古力密瓜球得意又好食,仲有日式芝士蛋糕、貝殼蛋糕、芒果拿破崙、各式奶凍等甜點...

凡惠顧自助晚餐,仲可參加大抽獎,有機會贏開西旅遊禮劵。

食得太飽,回家唔可以即刻瞓覺,會有肚腩的,唯有睇波。

餐廳資料:
花月庭
旺角太子道西193號帝京酒店2樓
26226154

5 則留言: