2018年6月29日 星期五

298 Nikuya Kitchen - 如果沒有牛,日子怎麼過?



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

呢期忽然好想食日本嘢,壽司又好,日本燒肉也好,Sukiyaki都得,是受到近期一系列的和風自助餐感染了嗎?

這天與村姑朋友食午飯,佢叫我諗地方,那就好了,俾三間日本餐廳過佢揀,睇佢鐘意吃什麼。

結果,有點出人意表,佢選擇了去298 Niyuya Kitchen,食日本燒肉。(我估佢會食壽司)
    


叫一客午餐,另加兩份散點的牛肉,大家開心些牙,已經好豐富。

午餐還有跟漬物、沙律、白飯、湯和汽水,百五蚊既價錢,好合理。漬物其實唔錯,牛脷軟腍,豆腐有幾分似五香肉丁的汁醬,有趣。


三款肉,午餐的那份是牛小排,輕輕燒兩邊便可,這油脂比較多,很Juicy,入口柔軟,配上圓潤軟熟的米飯,Oishi


另一份是我倆也指明要吃的牛舌,長而薄身的牛脷,雖不是厚切,口感仍不錯,夠爽脆。


還有一份,係是日推介,牛腿肉。近大腿部位活動多,所以肉質較結實,加上是厚切,所以如你是喜歡燒得香又有咬口的,這份牛岩晒你。


飲埋罐可樂,認真爽!正如店家的SloganNO BEEF NO LIFE!

意猶未盡,再齊齊去飲咖啡,講政事,談美食,傾到世界末日為止。

約定,下次吃壽司,或者壽喜燒。



餐廳資料:
298 Nikuya Kitchen
尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈3樓
27992818

5 則留言: