2018年6月10日 星期日

好姑娘 - 搞笑的酸辣湯底



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

天口熱,胃口欠佳,朋友問我想食咩,我都無乜主意,隨便推門入一間餐廳。

茶記格局,但原來快餐常餐特餐只在午市/ 下午茶供應,晚上係得米線或者雞煲,兩個選擇。

兩條友,仲要大熱天時,唔食雞煲了。然而,認識我的朋友大概知道,我是不喜歡吃米線的,但既然已坐下,唔通就咁走番出去咩。
   


挑了碗雞肉豬潤米線,少米線,酸辣。呈黃色的湯頭,好奇怪,我第一次吃酸辣是遇到這個顏色的。

呷啖湯,花生醬味作主導,完全蓋過酸味與辣味,愛麻醬的人應該會鍾意,但叫做酸辣米線就不太稱職。雞肉是連鎖米線店的級數,豬潤反而新鮮爽脆,米線我只循例吃幾口。


朋友不能吃辣,只要碗清湯米線,配料是墨丸與炸腐皮。據知,湯底真是淡而無味,好清。炸腐皮睇樣都唔掂,墨丸相當好些少,起碼唔會吃得一口是粉。


點份蜜椒雞翼,大家些牙食。黑椒的辛辣味其實不重,主要是甜甜的,而且外微脆內嫩,可口。


吃罷米線,倒抽一口熱氣,回到現實世界。


餐廳資料:
好姑娘
荔枝角長沙灣道883號億利工業中心地下1B號舖
34886769

6 則留言: