2018年5月14日 星期一

Soi Eat Thai Cuisine - 泰有緣



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

我份人都幾長情,昔日同我一齊打江山的戰友,無論今日已飛黃騰達,抑或生活閉翳,筆者總會間中與他們出來食餐飯,Update下近況。

某大連鎖飲食集團的財務總監,曾經因前公司賣盤事宜與筆者合作無間,想不到大家雖已各有路數,但近期都在荔枝角搵食,必須要約出來吃個午餐。

有間泰式餐廳我想試良久,但一條友總是過門不入,今次一於小試牛刀來食Lunch,滿意的話,才再食豐富晚餐。
    


大家食飯時間都有彈性,兩點鐘食,避開人潮,感覺舒服些。

午餐選擇唔少,一碟粉或者飯,連飲品,五十八至六十八蚊,免加一,我覺得吃得過。


炒金邊粉是舊同事之選,循例挑了幾條來試。顏色呈橙,炒至乾身,惹味,對食沒太高要求的『數佬』,已大讚正斗。


忽然好想食炒飯,要碟蟹肉炒飯便是。蟹肉成份尚算多,但飯炒得唔夠乾身,只屬中等水平。


泰式奶茶正宗,對於短期內都不會去曼谷既我而言,飲杯止止癮,不失為個折衷方法。


談到當年一起打拼的日子,唔知日後仲有無機會一齊合作?

時候不早了,回到現實,回到各自的工作崗位吧~


餐廳資料:
Soi Eat Thai Cuisine
長沙灣青山道454號地舖
23772298

6 則留言: