2018年5月5日 星期六

Lion Rock - 多面睇



Lion Rock定期與不同化妝品牌合作,推出精美下午茶,相信大家都知道。加之,筆者收到風,佢哋同泰國通胡慧沖先生搞搞震的下午茶,亦已出左街。

再者,即將又到母親節,以佢哋既風格,一定唔會無嘢搞既。

呢段時間,可能是Lion Rock最豐富最多元化既moment,一次過體驗晒佢三樣嘢,有如小朋友擁有了Kinder出奇蛋,喜上眉梢。

今期與Lion Rock合作的化妝品牌,是源自日本北海道的Haba,男人老狗如我可能識佢係條鐵,但愛美的女士們一聽便知是好東西。
   


先撇除兩碗小拉麵,最吸睛的,大概是外型似蜜瓜的小甜點,查實係白朱古力慕思來的,可是白朱古力外殼硬得誇張,似考牙力。論味道,先講咸食,個人覺得海膽帶子不錯,鮮上加鮮。至於甜點,芝士撻從來無得輸。


認識帝京餅店的朋友,相信都知道他們的搞鬼甜品有幾絕核。因此,下午茶Set的兩碗小拉麵,有一碗是真的,有一碗則是甜品來。真真假假,相不相信它,靠自己眼睛去辨別。


與胡慧沖先生合作的下午茶,我話無泰式風情你都唔信啦!事實上,傳統的春卷配泰式醬汁,以及沙嗲串,地道又好味。菠蘿奶凍,更是精彩中之精彩。真假難分項目,係 “Show me your love”,據聞胡生最欣賞帝京的粟米肉粒飯,每次來均要品嚐,仲要加腸加餐肉,認真識歎。有見及此,Pastry Chef又弄一個鬼馬粟米肉粒飯蛋糕,企圖以假亂真。


喜歡飲凍檸茶既我,當知道呢杯檸茶加左枝香茅後,更有興趣,我諗如果用埋青檸,我會瘋狂愛上。


試了兩款母親節餐的主食,以酥皮鱈魚做膽,配牛扒或者龍蝦。


鱈魚的油份高,配埋香氣四溢之酥皮,蠻好。牛扒與龍蝦之間,個人較欣賞龍蝦,因為混埋煙肉粒去焗,香氣寧舍出眾,而且龍蝦肉爽。


酥皮鬆脆,玉桂香滿滿的小酥點,頂頭放入雪燕,變身成為高級版。


三款之中,硬要我揀的話,我會首推與胡慧沖先生合作的泰式風情。

餐廳資料:
Lion Rock



5 則留言:

  1. 一餐食到咁多食物? 我估呢度至少夠食三餐啦,哈哈!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你誤會晒啦, 呢度只係半餐, 前半餐係勁豐富的唐詩賞饌~

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都中意, 可惜無"師奶淫得很", 否則更圓滿

      刪除