2018年5月29日 星期二

十三姨 - 後會有期!等我!



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$

以往對通菜街的餐廳無乜好感,是FooDo令我改觀,原來這條街也不盡是劣食集中地。

最近,呢條街又多了間人氣店,叫做十三姨。看老友在Fb上載的一張老闆娘鵝肝煎蛋撈飯相片,唔使講嘢,我決意要去會一會佢。
    


一點半左右來到,剛巧有人埋單離座,成功霸到張二人枱。其實是我們好彩,早來一步,因為跟住開始要排隊。


朋友點了碗十三飛,材料大概是安格斯牛、牛腩、溏心蛋、粉絲加米粉。

呷了口湯,確實充斥濃郁牛香,足料之作。灑點青檸汁後再嚐,頓時多一份清新氣息。不怕辣的話,再來點十三姨秘制辣椒醬,又是另一番滋味。

牛腩來得鬆化,安格斯牛味道濃,溏心蛋我沒吃,但目測是做到應有效果,朋友也大讚水準不俗。


我是為老闆娘鵝肝煎蛋撈飯而來,自然不作他選。三塊鵝肝,一隻燶邊、蛋黃搖搖欲墜的太陽蛋,仲有乾蔥、京蔥以及XO醬,呢個組合,唔好食至出奇。

唔使教,將蛋黃破穿,蛋汁、雙蔥及XO醬拌勻,唔需要餸都可以幹掉一碗飯。再咬一口甘香、入口溶化的鵝肝,不羨仙。

畢竟年紀唔細,若一口氣吞下三塊鵝肝,恐怕會即場暴斃。有福同享,有禍同當,分一件鵝肝俾朋友,齊齊高呼膽固醇萬歲!


天時暑熱,一杯冰凍的岩鹽柚子雪碧,爽呀喂~


手撕雞拌雞油飯,係我下一個目標。十三姨,等我呀!

餐廳資料:
十三姨

6 則留言: