2018年5月28日 星期一

麵屋黑岩 - 深水埗,仍是拉麵陳天下



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

平日一條友毒食,茶記或者車仔麵,是常見之選擇。不過來到快樂星期五,俾自己食好D,食貴DD ,都唔係好過份啫。

人在深水埗,選擇其實有幾個,拉麵陳的混亂拉麵、鰹之一滴,甚至行遠少少的海老名,都唔錯。只是,向來貪新鮮的我,又想試下我從沒試過的拉麵店,麵屋黑岩。
    


週五晚上,未至要排隊,但人客也不少,好在一個人來,要攝個位置並不難,坐在拉麵吧位,仲好。


事前沒做功課,不曉得那款湯底是招牌,但一眼瞄準餐牌上的黑蒜拉麵,反正晚上再沒約會,無人同我講嘢,再大口氣也沒有問題。


原裝的黑蒜拉麵,有兩片叉燒(可選厚切或火灸),一些木耳絲及椰菜絲,還有莫名其妙的一堆肉碎,卻欠缺了一隻溏心蛋,除非你額外加錢。


呷口湯,就是一個濃字,唔算有驚喜,反而火灸叉燒來得香口,岩重口味既我。麵條嘛,只能說,不是我喜歡的那一類。


三十幾度天氣,飲可口可樂,是至高無上既享受~

唔凍既喂!


見識過,便算,我還是寧可走多幾步,去鰹之一滴。


餐廳資料:
麵屋黑岩
長沙灣長沙灣道219號地下
26283369

4 則留言: