2018年5月30日 星期三

帝景軒 - 橋底下的自助餐



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

乜乜軒物物軒,多半是吃中菜的地方,仲要係高級個隻。

譬如龍景軒、天龍軒、欣圖軒、國金軒、海景軒......

然而,凡是總有例外,汀九的橋底酒店,Royal View Hotel,裡面的帝景軒,卻是吃自助餐的,家住荃灣的我,自然不是首次惠顧。

酒店位置始終比較隔涉,要靠接駁巴士入來,所以自助餐的價位也會非常便宜,禮拜一至五的話,三舊水有找(另要加一),點睇?
   


今期做緊既主題,係『尋味東南亞。龍蝦海鮮自助晚餐』。

每人奉送半隻蒜頭牛油焗龍蝦,龍蝦肉不韌,又有羔,無咩投訴。


半隻焗龍蝦當然唔夠喉,還有一系列的凍海鮮,如龍蝦鉗、翡翠螺、蟹腳等等,任你吃過夠。相信大家都知,龍蝦鉗素來是比蝦身的肉鮮甜。


既然其中的主題係尋味東南亞,自會有不少當地特色美食,泰式魚餅和蝦餅,沾上汁醬,醒胃有風味。沒有星洲的胡椒炒蟹,但就換來坡式辣椒炒青口,惹味非常。炭燒蒜茸焗蠔,蠔迷自然不能錯過。


就是飯麵,也帶出東南亞風情,印尼炒飯,可惜為遷就大眾口味,唔夠辣,同埋欠缺了太陽蛋。


燒牛肉是自助餐必然之項目,各位食肉獸,應該知定的。


甜品專區,設有不少細細件/杯的蛋糕和布甸,不過以蛋糕去計,個人認為斑蘭蛋糕水準至高,散發出幽幽斑蘭香。


重點,其實更在於雪糕之中,杯裝的雀巢與哈根大師,大家應該知道那樣較受歡迎吧!原來,仲有迷你版本的HD雪糕磚,好可愛,而我挑的呢款芒果紅莓口味,味道也隹。


還未試過下午來,但總覺呢度既環境氣氛,來歎過下午茶會是不錯的。


餐廳資料:
帝景軒
荃灣汀九青山公路353號帝景酒店
37162898

3 則留言: