2018年5月3日 星期四

新店速遞:日本洋食屋 翔 - 小店,要支持!



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

得知荃灣開了間日式小店,風評不俗,而且距我家不遠,步行過去約十五分鐘,應要一試。

平日夜晚,懶得走上去,抽個星期六,毒自走去,大快朵頤。

明明晨早起了床,但搞下呢樣整下嗰樣,出門已是一點半。也好,避過了繁忙時間,唔使同人迫。
    


店子在商場偏入的位置,唔容易搵,不過如果有心去搵,總會找到。


小店大概是由一家三口的日本家庭經營,父子同心在廚房打拼,母親就出廳堂招待客人,很溫馨的感覺。

挑了咖喱漢堡扒飯,套餐有跟湯,以及汽水或日本綠茶,其他飲品則要加錢。


是日湯水,係豬肉什菜湯,非常之清甜,是大量蔬菜所達致的效果,有驚喜,我罕有地喝得一滴不剩。


咖喱漢堡扒飯,米飯是用上日本飯,軟熟,撈埋微甜而又足料的日式咖喱汁,要清碟無難度。

漢堡扒是厚身像個波,但質感鬆化,可以肯定是手打的,佳作,最憎那些死實實的出品。


喜歡呢個家庭式小店,我會再來的,或者拉埋濶太來試?

餐廳資料;
日本洋食屋 翔

5 則留言: