2018年5月2日 星期三

Twinkle Baker Decor - 杯杯港式口味


朋友飯聚,去到飲飽食醉,臨近尾聲之際,有人突然拿出一袋東西,說有甜品下場,Cupcake是也。

有些人已飽到嘔茄,再好食的甜點也耍手擰頭,但我始終有著甜魔基因,吃一件半件杯子蛋糕,問題不大。

話時話,Twinkle的杯子蛋糕,孤陋寡聞的筆者是首次品嚐。
 


原來都很多款口味,有些都幾玩嘢,譬如菠蘿油、奶醬多、港式奶茶、紅豆冰等口味,但又玩嘢幾地道,岩晒我呢啲香港仔。


試了阿華田口味,忌廉幾滑,加埋十足十的阿華田味道,兒時回憶番晒嚟,90後,甚或00既朋友,可能唔會明白。


另一款的龍鳳檸樂口味,蛋糕之上的一顆可樂糖,以及小飲管,已經贏晒。整體味道偏酸,可樂糖成為了Balance的重點,蠻有趣的。


好多扮清糕口味都可即場買到,但以上說的兩款,需要四天前預訂,多謝朋友既心意。

下次試試奶醬多,會唔會厚多士?哈哈~

店舗資料:
Twinkle Baker Decor
尖沙咀麼地道63號好時中心2樓282號舖
21140052

3 則留言: